schrijf je hieronder in voor de

“De-power-boost-challenge”

10 Dagen Lang Boosten we jouw Fitheid en Helpen we je met Afvallen of Gezonder te Eten.

De challenge start over:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

En krijg direct toegang

Om jouw fitheid een kickstart te geven hebben we de power boost challenge in het leven geroepen.

De komende 10 dagen geven we jou een kickstart om het sporten op te pakken en weer fit te worden door middel van de online trainingen en een gratis voedingsplan 💪.

Ik geef elke dag 1 LIVE online training via Zoom. De trainingen zijn voor zowel beginners als gevorderden.

Dus, wil jij ook je corona kilo’s kwijt? Meld je dan nu aan!

Onderaan deze pagina kun je de meest gestelde vragen teruglezen.

20 september t/m 29 september | 10 gratis online trainingen

iedere dag een training live via zoom

WEG MET DIE VAKANTIE + CORONAKILO’S

Zo’n 75% van de volwassenen geeft aan tijdens de corona crisis te zijn aangekomen. Het dagritme is voor de meeste Nederlanders flink veranderd.

We werken vanuit huis en we bakken wat af. Het thuiszitten wordt vaak erg letterlijk genomen, van bewegen komt weinig, maar we eten wel lekker door.

Ben jij in de afgelopen tijd de nodige kilo’s aangekomen? Dan ben je zeker niet de enige…

Een kilo of 2-3 zit er zo aan, wel fijn als je die er weer af kunt sporten.

Na zo lang stilzitten is het niet makkelijk om weer te beginnen met sporten. Om je een kickstart te geven hebben we de power boost challenge in het leven geroepen.

Wij helpen jou in 10 dagen fitter te worden en dat niet alleen, het voedingsplan helpt je om nog meer voordeel uit je training te halen, af te vallen en je lekker in je vel te voelen.

Leuke uitdagende trainingen voor beginners en gevorderden

Specifieke oefeningen voor elk niveau

Voel je fitter en gezonder

Maak een goede start om die coronakilo's weg te werken

Inclusief voedingsplan

Alle trainingen vinden online plaats via Zoom.

Hieronder het lesrooster van de challenge

Dag 1: Maandag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Dag 2: Dinsdag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Dag 3: Woensdag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Dag 4: Donderdag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Dag 5: Vrijdag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Dag 6: Zaterdag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Dag 7: Zondag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Dag 8: Maandag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Dag 9: Dinsdag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Dag 10: Woensdag

Training 8:00 uur tot 8:30 uur

Veel gestelde Vragen

Waar staat de Power-Boost-challenge voor?

Het doel is om in 10 dagen met 10 online trainingen mee te doen, maar minder is natuurlijk ook geen probleem. Elke training die je doet is er één en helpt jou om weer in beweging te komen en te zorgen dat je fitter wordt.

Hoe werkt de live verbinding via zoom?

Elke dag tijdens de challenge krijg je om 7:00 uur in de ochtend een mailtje waarin een link staat die je doorverwijst naar de-power-boost-challenge online.

Zorg dat je 5 minuten voordat de training start klaar bent en ingelogt bent.

Download alvast de app Zoom, want deze heb je nodig tijdens de gehele challenge.

wat heb ik nodig om mee te doen aan de challenge

De-poer-boost-challenge wordt volledig online gegeven. Daarom is een laptop of tablet met goede internetverbinding handig. Voor de challenge krijg je elke ochtend een link waarmee je aan de challenge deel kunt nemen.

Een flesje water, een matje, een handdoek en een klein opstapje is fijn om alvast klaar te zetten.

Is de Challenge wel geschikt voor mij om mee te doen?

De challenge is geschikt voor beginners en gevorderden. De professionele personal trainer zal tijdens de training bij elke oefening laten zien hoe je hem makkelijker én moeilijker kunt maken. Zo zit er ook voor de gevorderde sporter voldoende uitdaging in de training.

Ik heb een blessure, kan ik meedoen?

Bij een blessure is het altijd slim om even met je behandelend arts te overleggen of het verantwoord is om te sporten. Heb je groen licht, bouw de training dan langzaam op en luister vooral heel goed naar je eigen lichaam.

Stel dat je een blessure hebt en je wilt toch meedoen, zorg dan dat je die blessure zoveel mogelijk ontziet. Kijk naar wat je wel kunt doen en wat je niet kunt doen, doe dat dan ook echt niet.

Voorbeeld, stel jij hebt een schouderblessure, dan kun je alle beenoefeningen en buikoefeningen wel meepakken. Oefeningen waar we het bovenlichaam mee gebruiken kun je beter niet doen en in plaats van het bovenlichaam te trainen pak jij gewoon wat extra been of buik oefeningen 🙂

Voor welke leeftijden is de challenge geschikt?

Wil jij back in shape komen, lekker bewegen en je fit voelen? Dan is deze challenge geschikt voor jou, leeftijd speelt daarbij geen rol.

Hoelang duren de trainingen?

De trainingen duren 30 minuten.

Ik kan niet allen dagen aanwezig zijn, kan ik dan wel meedoen?

Live aanwezig zijn is natuurlijk het leukste. Maar kun je niet alle dagen live meedoen? Geen probleem, dan kun je op onze Instagram (IGTV) trainingen van de vorige power-boost-challenge terugvinden.

Is de challenge echt volledig gratis?

Jazeker. Je kunt 10 dagen lang, volledig gratis de online trainingen volgen.

Ik hoef niet af te vallen, is de challenge alleen gericht op afvallen?

Nee, zeker niet. Heb je wat kilootjes te veel, dan kun je deze kwijtraken, maar je zult je vooral veel fitter voelen en uiteraard gaan we ook aan de spieropbouw werken.

Sporten is goed voor de gezondheid en geeft je immuunsysteem een boost, dat kunnen we in deze tijd allemaal wel gebruiken.

Ik wil de challenge samen met een vriend of vriendin doen, kan dat?

Samen trainen is nog leuker. Vraag dus zeker vrienden, vriendinnen en familieleden mee te doen met de challenge. Wil je vriend of vriendin vanuit zijn of haar eigen huis meedoen? Laat ze dan zichzelf inschrijven, dan krijgen ze een eigen link om mee te kunnen doen met de challenge.

Is 10 dagen achter elkaar trainen niet een beetje teveel van het goede?

Wat belangrijk is, is dat je luistert naar je lichaam. Voel je dat je een rustdag tussendoor nodig hebt? Pak deze rustdag dan ook zeker.

Kan ik nog meedoen als de challenge al begonnen is?

Zonde natuurlijk als je een aantal trainingsdagen hebt gemist, maar je kunt alsnog meedoen met de challenge. Elke training die je meepakt is mooi meegenomen natuurlijk.

Wij zijn er klaar voor en JIJ?

En krijg direct toegang