Presets Color

Primary
Secondary

Vind je het net te spannend om alleen je hardlooptraining te draaien?

Meerdere gevarieerde trainingen, waarbij alles draait om een goede samenwerking met een flinke dosis FUN!

Sportief, uitdagend en leerzaam!

agsdi-target

Mis jij een doel, tof event om naartoe te werken?

Je bent natuurlijk begonnen met trainen om elke dag een beetje fitter te worden, maar toch werkt het extra motiverend om ergens naartoe te werken.

agsdi-medal

Hoe wordt jouw harde werken bekroond?

Een persoonlijk record, een bepaalde afstand waarvan je nooit had gedacht dat je deze zou beheersen of überhaupt zou durven. Heb je deze momenten vastgelegd

agsdi-portrait-2

Ervaar jij sport als een uitlaatklap?

Hoe lekker is het om je hoofd lekker leeg te maken, frustraties eruit te sporten of in euforie jouw stuiter gehalte even te laten gaan?

agsdi-people

Vind jij het sociale aspect binnen deze sport community ook zo bijzonder?

Het werkt niet alleen motiverend om samen te trainen, het is ook nog eens veel gezelliger!

agsdi-people

Geen labels, niveaus en hokjes!

Een community waar iedereen welkom is, hard wilt werken met een gezamenlijk doel: Fitter worden en grenzen verleggen zowel fysiek als mentaal

Maak kennis met Wim de Jong, een ambitieuze ondernemer. De topsport en 25 jaar coach ervaringen brengt hij mee in de organisatie van evenementen en het verbinden van sportieve fanatiekelingen in begeleidingstrajecten.

Een glimlach van dankbaarheid verschijnt als ik terugdenk aan de reis die ik heb afgelegd en wat het mij heeft opgeleverd. Ik ben een Nederlands-, titel rijker bij de Top-amateurs van het zaal -en veldvoetbal. 

We weten allemaal: topsport is van tijdelijke duur en voor de meeste sporters financieel onzeker. Toen ik ontdekte dat dit het plafond was voor deze sport voor mij, heb ik mijn zinnen gezet om mensen te inspireren om (meer) te blijven sporten.

Alsnog wilde ik de energie van een teamsport ervaren, het beste in elkaar naar boven halen en de hoogtepunten met elkaar delen.

Een kleine afslag bracht mij op een ander pad, waarbij ik hetgeen dat ik ambieerde, een teamprestatie neerzetten, niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen toegankelijk heb weten te maken. Een evenement organiseren is een andere manier om de prestaties van een team te ervaren.

Ruim 5 jaar verder, kan ik alleen maar dankbaar zijn voor het feit dat ik niet als sporter, maar als organisator van inmiddels 10  evenementen, een van de mooiste inzichten heb opgedaan: Presteren doe je niet alleen, winnen doe je samen!

Want eerlijk: dat wat wij samen als organisatie hebben opgebouwd, heeft mij uiteindelijk aan het einde van de rit, meer voldoening en plezier gegeven, dan in mijn eentje een prijs in ontvangst mogen nemen.

Het belangrijkste is dat iedereen plezier heeft in wat ze doen – hardlopers, trainer en toeschouwers. 

Daag jezelf en jouw trainingsmaatjes uit:

Werk samen naar een sportief doel!

De trainingen worden zo opgesteld dat iedereen kan shinen op zijn/haar sterke punten;

Om geen tijd verspillen gaan we direct tijdens de trainingen je loopstijl verbeteren waardoor je minder kans loopt op blessures en het lopen je minder moeite kost. Ervaar het zelf door een paar simpele aanpassingen met nog meer plezier te kunnen gaan hardlopen. Maar eerst de basis. Hoe staat je hoofd je rompspanning, wat is je hellingshoek, vervolgens je cadans, je armen. Eerst dit op orden hebben voordat we met ingewikkelde loopscholing oefeningen aan de slag gaan. En wanneer de basis op orde is kunnen we werken aan het sneller worden. Snelheid wordt bepaald door twee factoren. Dat is de pasfrequentie keer je paslengte.

Belangrijk

Belangrijk is om niet te snel van start te gaan en in het begin niet te lang achter elkaar te lopen. Het is verstandig om de training rustig op te bouwen.

Doel

Vooraf spreken we je wensen en doelen door. Aan de hand daarvan maken we een realistisch en uitdagend hardloopschema. De groepen worden op onderling niveau afgestemd. 

Schema

Door middel van een schema waarbij wandelen en hardlopen worden afgewisseld met spierversterkende oefeningen, bouwen we je conditie op. 

Extra

Wij willen voorkomen dat JIJ de fout maakt die 90% van alle (beginnende) sporters maken: zomaar wat doen, geen structuur en niet de juiste aandacht voor resultaat op de lange termijn.

Rooster groepstrainingen

  • Maandag Bootcamp20:00  - 21:00
  • Dinsdag Hardloop com19:30 - 20:30
  • Woensdag Bootcamp19:30 - 20:30
  • Donderdag Hardloop com19:30 - 20:30
  • Vrijdag Wandel je Fit10:00 - 11:00
  • Zaterdag alleen PT10:00 - 18:00
  • Zondag Hardloop Beginner9:00 - 10:00
  • Zondag Hardloop Gevorder10:00 - 11:00

Hoe jij door het “THE – FIT – SECRETS – programma” meer grip kan krijgen op jouw leven

Bij je werk, je privésituatie, met vrienden, in het weekend … en alle andere momenten.
Succes Verzekerd!

Online – Personal – Training

De hardlooptrainingen

Wanneer en waar? 

De groeps hardlooptrainingen worden op verschillende locaties in en rond Bennebroek gegeven.

  • De Amsterdamse waterleiding duinen (ingang de OASE)
  • Groenendaalsebos Heemstede
  • Toolenburgse plas Hoofddorp

19:30 - 20:30 uur

9:00 - 11:00 uur

Via het online rooster

Richtlijnen RIVM & NOC*NSF

De ervaring van onze hardlopers

Wim, de trainer geeft op een prettige manier les. Het niveau wordt aan de cursist aangepast en op een goede manier opgebouwd waardoor ik veel minder vaak geblesseerd ben en daardoor weer het plezier in hardlopen terug heb gekregen. Daarnaast stelt Wim gedurende de sessies de doelen bij waardoor de lessen uitdagend blijven.

Maaike van der Horsr

ICT

Ik doe mee met de hardlooptrainingen van Vita-Jong en in korte tijd is mijn conditie heel erg vooruit gegaan. Wim, de trainer weet je tijdens de training te enthousiasmeren om net nog weer een stapje verder te gaan. Hij verzint altijd leuke oefeningen zodat de training nooit saai is. Hij heeft veel aandacht voor alle deelnemers en past trainingen goed aan op het niveau. Ik loop weer met veel plezier hard.

Jiska Memelink

Dataspecialist

Ik neem deel aan de groep beginnende hardlopers bij Vita-Jong. Ik heb mij bij Vita-Jong aangesloten omdat ik zelf een “matige” discipline heb v.w.b. sport. In groep verband is het gemakkelijker om wekelijks te gaan lopen dan dat je alleen aan de slag gaat.
Wim, mijn trainer, houd rekening met de gehele groep en heeft oog voor de situatie/conditie van ieder individu. De wekelijkse trainingen zijn iedere keer anders en ombouwend. Je merkt na een paar weken al je progressie.
Een paar jaar geleden heb ik ook deelgenomen aan een groep en toen na ca 10 – 12 weken afgesloten met een loop van 5 km. Dat had ik alleen nooit voor elkaar gekregen.
Ik kan het een ieder aanraden zich te melden bij Vita-Jong die met sporten wil beginnen ongeacht je leeftijd.

Marcel Wubbe

Analist

Hoe zien de vervolg stappen eruit:

Telefonische kennismaking

Laten we elkaar eerst leren kennen, zodat we kunnen ervaren of er een match is tussen jouw behoeften, onze werkwijze en de beschikbare trainingsmomenten en locatie.

agsdi-calendar

Kennismaking training sessie

Tijdens deze trainingssessie train je gezellig mee met de groep.
Afhankelijk van jouw ervaring en conditie kunnen er aanpassingen worden gemaakt.

Yes, het is een match!

Wanneer je besluit om wekelijks mee te trainen, zal het aanmeld proces opgestart worden. 
Het activeren van jouw lidmaatschap, een korte vragenlijst en tour door de Vita-Jong app komen aan bod.

f

Vita-Jong app

Het reserveren van de lessen, de wekelijks trainingssessies en periodieke meetmomenten zullen lopen via Vita-Jong app.

De ideale manier om jouw voortgang in de gaten te houden!

agsdi-calendar-check

Extra

De begeleiding wordt aangevuld met een Online leefstijl coaching platform, dat zich richt op voeding, sport, bewegen en ontspanningsmomenten.

Wanneer er behoefte is aan extra online coachings en/of voedingsbegeleiding, kunnen deze toegevoegd worden aan het begeleidingspakket.

De trainingsperiode is voor tenminste 3 maanden en wordt automatisch maandelijks verlengt. (niet bij een 10-strippenkaart!)

Hardlooptraining
Pakketten

ONBEPERKT

N

Groepslessen volgens rooster

N

Vooraf reserveren

N

1,5m protocol RIVM-NOC*NSF

N

Onbeperkt Credits per week

 

 

Onbeperkt toegang tot:

N

Trainings- en voedingsplannen

N

Test- en meetmodule

N

Voortgang statistieken

N

Educatie groepen

N

Sociale community

N

Uitdagingen en ranglijsten

PRO-Onbeperkt

N

Groepslessen volgens rooster

N

Vooraf reserveren

N

1,5m protocol RIVM-NOC*NSF

N

Onbeperkt Credits per week

 

 

Onbeperkt toegang tot:

N

Meer trainings- en voedingsplannen

N

Test- en meetmodule

N

Voortgang statistieken

N

Educatie groepen

N

Sociale community

N

Uitdagingen en ranglijsten

Credits 10x

N

Groepslessen volgens rooster

N

Vooraf reserveren

N

1,5m protocol RIVM-NOC*NSF

N

Geldig voor de hardlooptraining

 

 

Onbeperkt toegang tot:

N

Trainings- en voedingsplannen

N

Test- en meetmodule

N

Voortgang statistieken

N

Educatie groepen

N

Sociale community

N

Uitdagingen en ranglijsten